Saturday, October 25, 2008

Randoms:


My lovers =)
Yes it was planned to wear similar stuff haha.
Just different straps, lengths and colours.



The birthday card I made for Kathy's 19th!
There were not enough gemstones, so I only outlined it.


Photofunia.com


Taken during lover kathy's day.

<3

-



其实,我知道我不适合以发脾气来告诉别人

[喂!我生气了!]


我也知道,我不适合成为吵架的高手。


是啊,

他曾经对我说

你不适合大喊大叫,但是你适合开怀大笑

你适合用歌声当作发泄

你不会竭尽所能的尝试取悦于人

因为 他们总听得到

你唱了什么


我也知道啊


当我和别人起冲突时

我会四肢发冷

满脸涨红

好似个神经婆


这种人

还是开开心心的比较好吧

你说,是吧?


怎么办

我好想唱歌

因为我仿佛听见了你




你在哪里

等着谁呢?

No comments: